👨🏻💻 Kaip prisideti nemokamų klientų nuorodą į Google Maps ir Facebook
Klientai kasdien naršo „Facebook“ ar Google Maps, ieškodami jūsų. Pridėję „Book Now“ nuorodą tiesiai į savo profilus, suteikiate jiems paprastą būdą nemokamai rezervuoti vizitą visą parą.
Kodėl nemokama klientų nuoroda svarbi?
Nevažiuoja partneriai, prisidėję nemokamų klientų nuorodas į savo socialinius tinklus ir/ar asmenines svetaines gauna 5 kartus daugiau registracijų nei gaudavo anksčiau (remiantis 2023m. duomenis) — pusė visų registracijų vyksta po darbo valandų.
Vienam iš mūsų partnerių — Edler, prisidėjus nemokamų klientų nuorodą, 86% gaunamų užsakymų per mūsų platformą yra nemokami. Edler sėkmės istoriją galite peržiūrėti čia.

1. Pridėkite Nevažiuoja nuorodą į savo svetainę
-
Parsisiųskite mygtuko .png failą
-
Prisidėkite savo Nevažiuoja puslapio nuorodą su "book-now" tekstu į savo svetainę
Pvz.: https://nevaziuoja.lt/autoservisas/autoserviso-pavadinimas-1234?book-now=true -
Jeigu kyla problemų ar neaiškumų dėl šios dalies - susisiekite su mumis tel. +370 677 20241
Savo autoserviso "book-now" nuorodą galite rasti Autoserviso puslapyje nuėję į Nustatymai > Puslapis > Autoserviso puslapis > Atidaryti ir nukopijavę autoserviso puslapio nuorodą.

2. Pridėkite Nevažiuoja nuorodą Google Maps
1. Nuėję į google.com/business spauskite “Prisijungti”, viršuj dešinėje:

2. Jūsų autoserviso Google puslapyje paspauskite mygtuką “Redaguoti profilį”:

3. Atsiradusioje lentelėje, skiltyje “Svetainė”, įveskite nuorodą atsiųstą el. pašte:

3. Pridėkite Nevažiuoja nuorodą Facebook
1. Autoserviso Facebook paskyroje paspauskite ant mygtuko su 3 taškais:

2. Atsiradusioje lentelėje spauskite “Add Action Button”:

3. Atsiradusiame langelyje spauskite “Try It”:

4. Atsiradusiame langelyje pasirinkite “Sign Up” ir spauskite “Next” apačioje:

5. Paskutiniame langelyje įveskite savo autoserviso nemokamų klientų nuorodą (kurią galite rasti nuėję Nustatymai > Puslapis > Autoserviso puslapis > Atidaryti ir nukopijavę autoserviso puslapio nuorodą) ir spauskite “Save”:
