top of page

Kuro siurblių remontas | Kaina, gedimai, priežastys ir patarimai

  • Writer: Nevaziuoja.lt 🚗
    Nevaziuoja.lt 🚗
  • 07-03
  • 5 min. skaitymo
tepalu keitimas - kaina, trukme, keitimo intervalai, tepalu rusys

Kuro siurblys – tai vienas iš svarbiausių automobilio komponentų, kuris užtikrina tinkamą degalų tiekimą į variklį. Nesvarbu, ar variklis varomas benzinu, ar dyzelinu – netinkamai veikiantis siurblys gali sukelti rimtų problemų: nuo trūkčiojimo važiuojant iki visiško variklio užgesimo. Sužinokite kada reikalingas kuro siurblių remontas, kokie yra gedimo požymiai ir kur rasti gerą kuro siurblių autoservisą.




Kiek kainuoja kuro siurblio remontas?


Kuro siurblio remonto kaina dažniausiai būna apie 59–79 €, tačiau galutinė suma priklauso nuo kelių veiksnių:


  • Automobilio markė ir modelis

  • Siurblio tipas (mechaninis ar elektrinis, dyzelinis ar benzininis)

  • Gedimo sudėtingumas ir defektų kiekis

  • Atsarginių dalių kaina


Patikrinkite kuro siurblio remonto kainas savo mieste:

  • Kuro siurblio remontas Vilnius: nuo €71 → Tikrinti kainas

  • Kuro siurblio remontas Kaunas: nuo €59 → Tikrinti kainas

  • Kuro siurblio remontas Klaipėda: nuo €94 → Tikrinti kainas

  • Kuro siurblio remontas Panevėžys: nuo €59 → Tikrinti kainas

  • Kuro siurblio remontas Šiauliai: nuo €59 → Tikrinti kainas

  • Kuro siurblio remontas Alytus: nuo €71 → Tikrinti kainas


Svarbu: visiems remonto darbams per nevaziuoja.lt platformą yra taikoma 100% remonto garantija


Į kainą dažniausiai įeina:


  • Pirminė diagnostika

  • Siurblio išmontavimas ir įmontavimas

  • Remonto darbai (tarpinių, vožtuvų, filtrų ar elektrinių komponentų keitimas)

  • Bandymai ir kuro slėgio patikra


Kai kuriais atvejais siurblys būna neremontuotinas – tokiu atveju servisas siūlys pilną keitimą arba restauraciją, kuri gali kainuoti nuo 100 € iki 300 € ar daugiau, priklausomai nuo siurblio modelio.




Dažniausi kuro siurblių gedimai


Kuro siurbliai yra vieni svarbiausių komponentų visoje degalų tiekimo grandinėje. Jie gali sugesti tiek dėl natūralaus nusidėvėjimo, tiek dėl netinkamos eksploatacijos ar prastos kuro kokybės. Žemiau pateikiami pagrindiniai požymiai, įspėjantys apie galimą gedimą, kartu su galimomis techninėmis priežastimis.


Pagrindiniai gedimo požymiai:


  • Variklis neužsiveda: pasukus raktelį starteris suka variklį, bet jis neužsiveda; gali būti, kad kuro siurblys nesukuria reikiamo slėgio arba visai netiekia degalų.

  • Prasta automobilio trauka: važiuojant į kalną ar greitėjant pastebimas galios trūkumas.

  • Variklis trūkčioja: važiuojant pastoviu greičiu jaučiamas netolygus variklio darbas.

  • Triukšmas iš kuro bako: girdimas ūžesys ar zvimbimas, sklindantis iš kuro bako užvedus automobilį.

  • Padidėjusios degalų sąnaudos: variklis dirba neefektyviai, kuro sąnaudos šokteli net važiuojant įprastai.

  • Sunkiai užsiveda šaltu varikliu: automobilis sunkiai startuoja rytais arba po ilgesnio stovėjimo.

  • Užsidegusi „Check Engine“ lemputė: kompiuterinė diagnostika rodo klaidas, susijusias su kuro slėgio neatitikimais.


Jeigu pastebite vieną ar kelis iš šių požymių, nedelskite – važinėjimas su netvarkingu kuro siurbliu gali pažeisti purkštukus, katalizatorių ar net sukelti variklio perkaitimą. Pastebėjus pirmus požymius rezervuokite viz itą kuro siurblių diagnostikai.




Kuro siurblio gedimų priežastys


Kuro siurblių gedimus gali lemti daugybė veiksnių, tačiau remonto metu dažniausiai pastebimos trys pagrindinės priežastys:


  1. Netvarkingos elektros jungtys Viena iš dažniausių kuro siurblio gedimo priežasčių – prastos elektros jungtys. Tai gali būti per laisvos jungtys, nepakankamai įžeminti laidai, nepakankamos įtampos tiekimas ar nesandarus siurblio prijungimas prie elektros sistemos.


  1. Užteršta kuro sistema Dažnai siurblių gedimus lemia nešvarumai kuro sistemoje – purvas, rūdys ar kiti pašaliniai teršalai. Jie dažniausiai patenka į sistemą naudojant nekokybiškus degalus, todėl visada patariame rinktis tik aukštos kokybės kurą.


  2. Važinėjimas su beveik tuščiu baku Įprotis dažnai važiuoti su žemu kuro lygiu gali neigiamai paveikti kuro siurblį. Toks vairavimo stilius skatina siurblio ir variklio perkaitimą, o laikui bėgant tai gali lemti rimtus gedimus.




Kuro siurblių tipai ir skirtumai


Automobiliuose naudojami įvairių tipų kuro siurbliai, kurie skiriasi veikimo principu, konstrukcija ir paskirtimi, nepriklausomai nuo kuro rūšies (benzinas ar dyzelinas).


Mechaniniai kuro siurbliai:

  • Dažniausiai montuojami senesniuose automobiliuose su karbiuratoriais arba senesniuose dyzeliniuose varikliuose.

  • Veikia mechaniniu būdu, dažniausiai varomi skirstymo veleno ekscentrišku strypu.

  • Pagrindinė konstrukcija – diafragminis siurblys su įleidimo ir išleidimo vožtuvais, kurie užtikrina kuro srautą.

  • Patvarūs, tačiau remontas sudėtingesnis ir reikalauja specialių žinių


Elektriniai kuro siurbliai:

  • Dažniausiai naudojami šiuolaikiniuose benzinu ir dyzelinu varomuose automobiliuose.

  • Montuojami degalų bake (panardinami) arba kuro vamzdyne.

  • Veikia elektros variklio principu, gali būti ritininiai, krumpliaratiniai arba išcentriniai.

  • Valdomi per variklio valdymo bloką (ECU), užtikrina pastovų ir tikslų kuro tiekimą.

  • Dažniausios gedimų priežastys – elektros instaliacijos problemos, užterštas filtras ar sugedę valdymo komponentai


Aukšto slėgio kuro siurbliai:

  • Naudojami moderniose įpurškimo sistemose, ypač dyzeliniuose varikliuose, taip pat kai kuriuose benzinu varomuose su tiesioginiu įpurškimu.

  • Skirstomi į kelis tipus pagal konstrukciją ir veikimo principą:

  • Daugiaplunžeriniai skirstomieji (In-Line) – dažniau sunkvežimiuose, patikimi ir ilgaamžiai.

  • Vienplunžeriniai skirstomieji (Distributor) – dažniausiai lengvuosiuose automobiliuose.

  • Siurblys - purkštukas (Unit Injector, Pumpe-Düse) – atlieka kuro suslėgimo ir įpurškimo funkcijas.

  • Magistraliniai (Common Rail) – leidžia tiksliai valdyti kuro įpurškimą, sumažinti sąnaudas ir taršą




Kada reikalingas kuro siurblio remontas?


Jei pastebite šiuos požymius, laikas apsilankyti servise:

  • Automobilis neužsiveda, nors akumuliatorius geras

  • Degalų bakas pilnas, bet kuro sistema tuščia

  • Kuro siurblys skleidžia šaižų garsą

  • Pastebėtas kuro nuotėkis ar nemalonus kvapas


Nedelskite: netinkamai veikiantis kuro siurblys gali pažeisti ir kitas kuro sistemos dalis.


Užsiregistruokite kuro siurblio remontui:


kuro siurblio remontas atsiliepimai



Kaip vyksta kuro siurblių remontas?


Profesionalus kuro siurblių remonto procesas apima kelis pagrindinius etapus:


  1. Diagnostika: atliekama kompiuterinė diagnostika ir kuro slėgio matavimas

  2. Išmontavimas: siurblys išimamas iš bako ar variklio skyriaus

  3. Gedimo nustatymas: identifikuojamos konkrečios detalės, kurioms reikia keitimo ar restauracijos

  4. Remontas arba keitimas: keičiamos dalys arba atliekama visa kuro siurblių restauracija

  5. Testavimas: patikrinamas kuro slėgis, degalų tiekimo stabilumas

  6. Grąžinimas ir garantija: sumontuotas siurblys testuojamas vietoje


kuro siurblio remonto procesas autoservise



Kuro siurblių restauracija


Kai kurie vairuotojai, susidūrę su kuro siurblio gedimu, svarsto: ar verta siurblį restauruoti, ar geriau keisti nauju? Sprendimas priklauso nuo kelių faktorių:


Kada verta restauruoti?


  • Originalus siurblys yra aukštos kokybės (pvz., Bosch, Denso, Delphi)

  • Naujo siurblio kaina labai aukšta (ypač dyzeliniams modeliams)

  • Gauta profesionali rekomendacija po diagnostikos


Restauruotas kuro siurblys gali veikti taip pat gerai kaip naujas, jei darbai atliekami sertifikuotame servise su originaliomis dalimis.


Kada keisti nauju?


  • Restauravimas kainuoja beveik tiek pat, kiek naujas siurblys

  • Originalus siurblys smarkiai pažeistas (pvz., įtrūkusi korpuso dalis)

  • Nėra galimybės gauti originalių atsarginių dalių



Kaip išvengti kuro siurblio gedimų?


Norint išvengti kuro siurblio gedimų, svarbu laikytis kelių paprastų, bet efektyvių taisyklių:


  • Naudokite tik aukštos kokybės degalus.

  • Stenkitės vengti važinėjimo beveik tuščiu baku – tai padeda apsaugoti siurblį nuo perkaitimo ir oro patekimo į sistemą.

  • Reguliariai tikrinkite degalų tiekimo sistemą bei elektros jungtis.

  • Kuro filtrą rekomenduojama keisti kas 20 000–30 000 km, kad būtų užtikrintas švarus ir stabilus degalų tiekimas (Kuro filtro keitimą atliekantys autoservisai)




Kuro siurblių remontas


Jeigu automobilis sunkiai vedasi ar trūkčioja, problema gali slypėti kuro siurblyje. Šiuo atveju reikalingas patikimas kuro siurblių autoservisas. Pasitikrinkite autoservisų paslaugų kainas, užimtumus, pativirtintus klientų atsiliepimus ir rezervuokite vizitą kuro siurblio remontui sau patogiu metu, 24/7: 500+ Autoservisų


Susijusios paslaugos:

©2024 nevaziuoja.lt

bottom of page