Turbinų Remontas | Kaina
- Nevaziuoja.lt 🚗
- 2023-12-07
- 2 min. skaitymo
Atnaujinta: 2024-09-20
Tinkama transporto priemonės priežiūra gali užtikrinti, kad automobilis visada veiks patikimai. Kuo daugiau dėmesio skiriama automobiliui – tuo funkcionaliau ir ilgiau be gedimų jis tarnauja. Viena lepesnių automobilio dalių, kuriai reikia skirti dėmesio ne tik esant gedimams, tačiau ir reguliariai yra turbina.
Nevažiuoja partneriai turi ilgametę patirtį turbinų remontuose, todėl galite registruotis į autoservisą be rūpesčių.
Turbinos yra kiekvienos našios bei funkcionalios transporto priemonės dalis, užtikrinanti, jog variklis veiks tinkamai. Ši dalis yra gana "lepi", tad natūralu, kad gedimai nėra reti. Kuo greičiau problemos bus šalinamos – tuo darbai bus greitesni ir pigesni.
Dažniausios turbinų gedimo priežastys
Netinkamas eksploatavimas
Didžiausia turbinų problema – jos veikia, esant ekstremaliom sąlygomis. Itin dideliu greičiu besisukanti ir išmetamųjų dujų kaitinama turbina labai įkaista. O perkaitimas, didelė temperatūrų kaita ir tepimo sutrikimai yra didžiausi turbokompresorių priešai. Norint išvengti brangių remontų, pakanka tinkamai prižiūrėti variklį ir tinkamai naudotis automobiliu.
Tepimo sutrikimai
Beveik pusės turbinų gedimų priežastis yra - tepimo sutrikimai. Maždaug 40 procentų gedimų sukelia mentes sugadinantys smulkūs pašaliniai objektai, patenkantys iš variklio arba oro tiekimo sistemos. Likę dešimt procentų gedimų kyla dėl įvairių kitų priežasčių (perkaitimas, defektai, t.t.).
Norėdami vengti tokių reiškinių, laiku keiskite variklio alyvą ir filtrus, palaikykite švarią tepimo sistemą. Visuomet rekomenduotina rinktis konkrečią, gamintojo nurodytą, alyvą.
Perkaitimas
Naudojant nekokybiškus degalus arba esant netinkamam variklio reguliavimui turbina ima dar labiau kaisti. Apie jos perkaitimą rodo ant korpuso atsirandančios išblukusio atspalvio dėmės. Tokiam reiškiniui užsitęsus, korpusas ima trūkinėti, „iškepa“ tarpikliai ar net guoliai.
Norėdami pailginti turbinos veikimo trukmę, rekomenduojama pradėti važiuoti, po variklio užvedimo praėjus bent minutei. Tai ypač aktualu šaltu oru, kai alyva sutirštėja. Per tą laiką alyva pasieks kompresoriaus guolius ir užtikrins tinkamą tepimą.
Turbinų remontas
Turbinos remontas prasideda turbokompresoriaus ardymu. Šis darbas turi būti atliekamas itin kruopščiai, laikantis tam tikros specifikos, todėl darbus reikia palikti tik geriausiems specialistams. Išardžius svarbu kruopščiai išvalyti, pašalinant rūdis, pridegusius tepalus, suodžius ir kitus nešvarumus. Šiam valymui naudojami specialūs valikliai. Tinkamai išvalius – kiekviena detalė yra kruopščiai įvertinama – koks yra susidėvėjimo lygis ir kokia dalį reikia tvarkyti, o kokią keisti nauja.
Sutvarkius dalis – turbokompresoriaus rotarius yra iš naujo subalansuojamas naudojant specialią dinaminio balansavimo įrangą, kuri padeda pasiekti maksimalų tikslumą. Baigus darbus kompresoriaus našumas yra patikrinamas.
Turbinų remonto metu naudojama speciali įranga, sistemos, kurios padeda tiksliai atlikti darbus ir suteikia klientams greitas paslaugas. Naujo turbokompresoriaus pirkimas yra brangus (iki €1,000) – verta skirti dėmesio jo funkcionalumui reguliariai, atlikti diagnostines patikras, kurios leis pamatyti gedimus kol jie maži.
Turbinų remonto/diagnostikos kaina?
Turbinų diagnostika kaina - nuo €10
Turbinų remontas kaina - nuo €120
Kur galiu remontuoti turbiną?