🕓 Siūlykite klientams alternatyvų laiką
Atsižvelgiant į partnerių prašymus, pristatome atnaujinimą Nevažiuoja klientų valdymo sistemoje. Klientas užsiregistravo į jūsų autoservisą, bet turite savaitės eilę? Siūlykite klientui kitą laiką!
1. Atmeskite rezervaciją
Rezervacija turėtų būti atmesta tik tokiu atveju jei negalite pradėti remonto darbų per ateinančias 2 darbo dienas nuo kliento atvykimo.
2. Pasirinkite atmetimo priežastį
Jei norite pasiūlyti klientui kitą atvykimo laiką, pasirinkite vieną iš priežasčių, kurios turi šį pasirinkimą.

3. Pasirinkite patogų laiką
Kalendoriuje lengvai pasirinkite patogiausią laiką kuomet galėtumėte priimti klientą.Kliento sprendimas. Klientas informuojamas el.paštu bei SMS žinute, kad autoservisas negali priimti pasirinktu laiku, tačiau pasiūlė kitą laiką atvykimui.

4. Kliento sprendimas
Klientas informuojamas el.paštu bei SMS žinute, kad autoservisas negali priimti pasirinktu laiku, tačiau pasiūlė kitą laiką atvykimui.
Klientas informuojamas el.paštu bei SMS žinute, kad autoservisas negali priimti pasirinktu laiku, tačiau pasiūlė kitą laiką atvykimui.

Atmetus rezervaciją klientui bus siūlomi ir kiti šalia esantys autoservisai!