top of page

🕓 Siūlykite klientams alternatyvų laiką

Atsižvelgiant į partnerių prašymus, pristatome atnaujinimą Nevažiuoja klientų valdymo sistemoje. Klientas užsiregistravo į jūsų autoservisą, bet turite savaitės eilę? Siūlykite klientui kitą laiką!

1. Atmeskite rezervaciją

Rezervacija turėtų būti atmesta tik tokiu atveju jei negalite pradėti remonto darbų per ateinančias 2 darbo dienas nuo kliento atvykimo.​

2. Pasirinkite atmetimo priežastį

Jei norite pasiūlyti klientui kitą atvykimo laiką, pasirinkite vieną iš priežasčių, kurios turi šį pasirinkimą.

Atmetimo priezastis.png
3. Pasirinkite patogų laiką

Kalendoriuje lengvai pasirinkite patogiausią laiką kuomet galėtumėte priimti klientą.Kliento sprendimas. Klientas informuojamas el.paštu bei SMS žinute, kad autoservisas negali priimti pasirinktu laiku, tačiau pasiūlė kitą laiką atvykimui.

Naujas laikas.png
4. Kliento sprendimas

Klientas informuojamas el.paštu bei SMS žinute, kad autoservisas negali priimti pasirinktu laiku, tačiau pasiūlė kitą laiką atvykimui.

Klientas informuojamas el.paštu bei SMS žinute, kad autoservisas negali priimti pasirinktu laiku, tačiau pasiūlė kitą laiką atvykimui.

Kliento pasirinkimas.png

Atmetus rezervaciją klientui bus siūlomi ir kiti šalia esantys autoservisai!

🔎 Visos naudingos nuorodos:

©2024 nevaziuoja.lt

bottom of page