Komisinio Skaičiavimas
Nevažiuoja mokestinis modelis yra sukurtas po nuodugnių analizių kompanijose kaip: Bolt, Wolt, Treatwell, Dashdoor ir kt. ir yra laikomas pasauliniu standartu. Toks komisinio mokesčio taikymas sukurtas atsižvelgiant į partnerių atsiliepimus bei siekiant padėti jiems kurti ilgalaikį sėkmingą verslą.
Komisinis mokestis yra taikomas tik kai mes pirmą kartą atvedame naują klientą į tavo autoservisą. Klientui užsiregistravus pakartotinai arba pridėjus vidinį autoserviso klientą, mokėti komisinio mokesčio nereikia.
Kas yra laikoma nauju/grįžtančiu klientu?
Naujas klientas yra tas, kuris niekada nesilankė pas tave arba nebuvo užsiregistravęs per paskutinius 12 mėnesių (jo vizitas nebuvo įvestas į serviso sistemą rankiniu būdu ar jis nesiregistravo per Nevažiuoja nemokamų užsakymų integraciją).
Tai reiškia, kad esami tavo autoserviso klientai, kurie nusprendė registruotis internetu, nebus apmokestinami komisiniu mokesčiu jei jie rankiniu būdu buvo įtraukti ar įkelti į serviso sistemą. Tačiau jei toks klientas pas tave nesilankė per paskutinius metus, o dabar užsiregistravo vėl, jis bus laikomas nauju ir už jo registraciją bus taikomas komisinis mokestis.
Jei klientas užsiregistavo į autoservisą per 12 mėnesių nuo paskutinio sėkmingo (atšaukus kliento registraciją/klientui nepasirodžius/nepaėmus pinigų už remontą ar kitu atvėju kuomet vizitas nėra apmokestinamas, užsakymas neskaitomas sėkmingu) vizito - jis yra laikomas grįžtančiu. Svarbu, kad klientas naudotų tuos pačius kliento identifikavimo duomenis (el.paštą/telefoną), nes pagal tai sistema nustato ar tai yra pakartotinė kliento registracija. Klientas gali turėti daugiau negu vieną automobilį ir vistiek būti laikomas grįžtančiu.
Kodėl komisinis mokestis yra skaičiuojamas nuo kliento sumos su PVM?
Norime, kad suprastumėte, jog taikant komisinį nuo galutinės sumos su PVM, jūs nemokate papildomo komisinio nuo mokesčių, kuriuos mokate valstybei. 20% komisinis nuo sumos su PVM yra lygiai tas pats, kas 24.2% komisinis skaičiuojant nuo sumos be PVM. Tai yra tiesiog paprastesnis ir skaidresnis būdas skaičiuoti komisinį. Įprasta verslo praktika yra taikyti komisinį nuo visos kliento mokamos užsakymo vertės ir mes nuolatos tai aiškiai komunikuojame mūsų partneriams.
Pavyzdys:
-
Užsakymas 100 EUR + 21 EUR (jūsų klientui taikomas PVM) = 121 EUR
-
Taikome 20% komisinį nuo sumos su PVM:
-
121 * 0.2 = 24.2 EUR + 5.082 EUR (nevaziuoja.lt taikomas PVM jums, kurį susigrąžinate iš valstybės) = 29.282 EUR.
-
Realus komisinis kurį sumokate: 24.2 EUR
-
-
Taikome 24.2% komisinį nuo sumos be PVM:
-
100 * 0.242 = 24.2 + 5.082 EUR (nevaziuoja.lt taikomas PVM jums, kurį susigrąžinate iš valstybės) = 29.282 EUR
-
Realus komisinis kurį sumokate: 24.2 EUR
-
-
Kodėl man atsiųstoje Nevaziuoja sąskaitoje pridėjote PVM mokestį?
Mūsų įmonė yra PVM mokėtoja ir teisiškai mes privalome taikyti PVM visoms mūsų teikiamoms paslaugoms. Jei tu esi PVM mokėtojas, tu gali susigrąžinti sumokėtą PVM pateikiant deklaraciją mokesčių inspekcijai. Jei nesi PVM mokėtojas, deja, bet šio mokesčio susigražinti negali.
Kam panaudojamas komisinis?
100% sumokėtų mokesčiu investuojama atgal į produkto tobulinimą - kuriame naujus įrankius tavo verslui, bei didiname marketingo ir rinkodaros biudžetus, kad galėtume atvesti dar daugiau naujų klientų į tavo autoservisą. Tokiu būdu plečiant esamų klientų ratą ir supažindinant kuo daugiau žmonių su tavo autoservisu.
Ar galite man sumažinti komisinį mokestį?
Daugiau apie komisinio sumažinimą galite skaityti čia.
Registracijos be komisinio
Mūsų tikslas — padėti autoserviso verslui augti. 24/7 registracijos internetu leidžia priimti klientų dalį bet kuriuo paros metu. Didžioji dalis mūsų partnerių turi įsidėję nemokamų klientų nuorodą į savo Google Maps/Facebook/Instagram tinklalapius, bei internetines svetaines. Didelę dalį klientų nemokamai atvedame savo partneriams būtent tokiu būdu.
Sužinoti kaip prisidėti nemokamų klientų nuorodą galite čia.
Ar yra kitų mokesčių?
Papildomų mokesčių nėra.
Mokate tik už galutinį rezultatą - klientą atvestą į jūsų autoservisą. Jei pasitaikytų toks laikotarpis kuomet naujų klientų iš mūsų nesulauki - vistiek gali naudotis nevažiuoja paslaugomis (serviso puslapiu, serviso sistema, automatiniais priminimais ir kt) be jokių trikdžių ar papildomų mokesčių.
Išimtys dėl taikomo komisinio mokesčio
Pasitaiko atvėjų, kuomet detalės sudaro ženkliai didesnę remonto sumos dalį nei atlikti darbai. Tokiose situacijose norime išlikti teisingi savo partnerių atžvilgiu, todėl taikome išimtis.
Jei 75% (ar daugiau) bendros remonto sumos yra : Naudotos dalys, resursai, paslaugos.
O 25% (ar mažiau) atliki darbai - tuomet komisinis mokestis (20%) yra taikomas tik atliktų darbų sumai.
Susidūrus su tokiu atveju reikia informuoti nevažiuoja komanda el.paštu pateikiant visą su užsakymų susijusę informaciją:
* Sąskaita išrašyta klientui (kur būtų išskirta dalys ir darbai)
* Naudotų dalių/resursų kodus (ar pirkimo sąskaitą)
Siekiame išlikti lankstūs individualiems partnerių poreikiams ir visas tokio pobūdžio situacijas atidžiai ištiriame, kad galėtume geriau suprasti jūsų patiriamas išlaidas ar kaštus.